Infolinka: 0907 097810 PO-PIA 8:00-16:00
email: obchod@tomshardware.sk

Poškodený tovar pri doprave, čo s tým ?

Pri preberaní tovaru od kuriéra si vizuálne skontrolujte stav tovaru (strhnutá páska, ohnutý kus, stlačená krabica a pod.)

 

Poškodený tovar pred prevzatím

1) V prípade podozrenia o poškodení alebo zjavného poškodenia tovaru, tovar od kuriéra NEPREBERAJTE

2) Ihneď nás kontaktujte na 0948 025 245, príp. urobte aj fotodokumentáciu tovaru.

3) O ďalšom postupe budete informovaný.

4) Pošleme Vám nový tovar.

 

Poškodený tovar po prevzatí

Ak ste zistili, že tovar je poškodený až po prevzatí a rozbalení, kontaktujte nás na obchod@tomshardware.sk alebo 0948 025 245 pre zjednanie nápravy.

Navštívte nás

Navštívte nás

TomsHardware Elektro
Jesenského 2974/1A
02401 Kysucké Nové Mesto
obchod@tomshardware.sk
Mobil: 0907 097810

Po-Pia 8:00 -16:00
So-Ne: zatvorené
Obedňajšia prestávka:
12:00 - 12:30

Kompletné kontakty

Ceny v e-shope a kamennej predajni sa môžu líšiť.

Montážny partner Jablotron

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info