Poškodený tovar pri doprave, čo s tým ?

Pri preberaní tovaru od kuriéra si vizuálne skontrolujte stav tovaru (strhnutá páska, ohnutý kus, stlačená krabica a pod.)

 

Poškodený tovar pred prevzatím

1) V prípade podozrenia o poškodení alebo zjavného poškodenia tovaru, tovar od kuriéra NEPREBERAJTE

2) Ihneď nás kontaktujte na 0948 025 245, príp. urobte aj fotodokumentáciu tovaru.

3) O ďalšom postupe budete informovaný.

4) Pošleme Vám nový tovar.

 

Poškodený tovar po prevzatí

Ak ste zistili, že tovar je poškodený až po prevzatí a rozbalení, kontaktujte nás na obchod@tomshardware.sk alebo 0948 025 245 pre zjednanie nápravy.

Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info